fredag 3 mars 2017

Happy Friday!

Här jobbas det vidare på influensan, vi är båda feberfria men hostar och snorar. Jag har knappt sovit en blund inatt på grund av hostan och därmed även hållit Andreas vaken. Han är trots allt lite piggare än jag och har smugit ner i källaren för att rulla lite lätt på monarken en stund. Själv ligger jag kvar i soffan och festar till det med halstabletter och hostmedicin. Andreas var iväg i förmiddags och köpte typ "en av varje" på apoteket, så nu är vi rustade!

När man är sjuk och varken vill eller orkar göra något blir det en hel det tv-tittande. Här har kollats skidåkning, komediserier, cykellopp, våra egna filmer från GC på youtube och nu senast snubblade jag över det här underbara gamla klippet. Kan inte bli annat än glad när man ser det och hör kommentatorerna galna engagemang!



Kom på ett annat roligt klipp också! Fredrik Ericsson och Magnus Dravell visar norrmännen hur man cyklar nerför:



Tror minsann att jag blev lite piggare av att titta på det här :)
Happy Friday på er!
//Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar