onsdag 29 mars 2017

4x4 - från fail till rekord

Drog igång monarken efter jobbet och satsade på fyror på samma motstånd som sist. Efter en bra uppvärmning körde jag igång den första intervallen och fick verkligen kämpa för att hålla kadensen uppe. Shit vad slitigt det var! Tänkte att jag kanske har något skit i kroppen, hade ju den där magåkomman i fredags... eller bara en dålig dag? Jag insåg att det inte skulle hålla alla fyra intervaller så jag plockade av 0.1kg inför nästa fyra. Nu var mina ben helt rökta och jag gav upp efter tre och en halv minut. Nu tänkte jag om helt och bestämde mig för att köra nåt annat än 4x4, så jag började plocka av vikterna. Vad hittar jag väl där under en av vikterna?? Jo, två små men ack så avgörande vikter som gömde sig underst. När jag nu hittat problemet och pockat bort det kunde jag köra de två kvarvarande intervallerna så som jag tänkt från början, fast med bonusen att jag satte rekord i den första 👊



Nu har våra klubbkläder kommit, de finns hos oss klara för avhämtning.






Keps med etikett och allt.
//Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar