torsdag 26 januari 2017

2x20 tröskelträning på 90kadens


Jag har försökt få ut det mesta av denna dag, jag började med att cykla till jobbet, jobba igenom en kort arbetsdag och cykla hem igen. Solen kom fram under eftermiddagen och medan Andreas körde sina tjugor i källaren tog jag en rygga på ryggen och promenerade till närmsta Ica-butik, handlade kvällsmat och gick hem igen. Var hemma lagom till Andreas nedvarvning och det var min tur på monarken.  


Precis som det står här i bilden ovan körde även jag 2x20. Den träningen har jag såklart loggat med min cykeldator. De övriga aktiviteterna har min garminklocka loggat själv och de har ingen annan information än vilken typ av aktivitet, ex cykling, och hur lång tid den pågått. Den känner igen rörelsemönstret och väljer själv rätt aktivitet. Fiffig mackapär den där Vivo Smart.

Idag lade vi presentkortet på Aktivitus på lådan och önskar Robin lycka till med testerna. Kul att det kommer till användning. Kör hårt!

//Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar