torsdag 8 december 2016

Vilket slit

Jag valde att träna ute idag, det var drygt 10°C och då är det ju bara att passa på. Jag skulle egentligen kört tröskelintervaller på hög kadens men det är ju något som går riktigt hyfsat att genomföra ute också. Just idag var det lite tufft på grund av vinden, vi har VästNordVästlig kuling här och som ni säkert vet vid det här laget så går min banvall precis i den riktningen. Den var som grädde på moset också väldigt stötig idag av hästspår. Det gör väl egentligen ingenting men när det blåser hårt och inget lä finns att få då blir det slitigt… och sliten det var precis vad jag var idag. 



När jag kom hem såg jag att det lyste i källaren och dörren var vidöppen, jajamän där satt en tjej och slet allt vad det gick. Hon fick nätt och jämt ur sig "en minut".



Som sagt, en minut tog det sedan var även Yvonne färdig med ett set 4x4.


Imorgon är det fredag.
//Nilsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar