söndag 27 november 2016

Tur att vi har samma intresse


Hej på er, idag har jag faktiskt unnat mig att vara ledig. Ibland måste man göra annat som är kul, skönt eller betungande. Just idag fyllde jag år och kände att jag förtjänade en dag ur sadeln, körde mitt distanspass redan igår och har fyllt kvoten för veckan redan vad gäller timmar. I början av nästa vecka ska jag göra ett FTP-test och då gör det verkligen inget att benen har fått lite extra vila.


Jag fick boken jag önskat mig hela hösten i present av Yvonne, cykelträning av Fredrik Ericsson. Jag undrar om hon vet vad hon gjort, där imellan de två pärmarna finns stort utrymme att nörda ner sig så illa att man blir olidlig att leva med!? Hur som helst, tack jag blev jätteglad. 

Tur är nog att vi har samma intresse annars blir slitningarna lätt stora i detta ganska tidskrävande sätt att leva.

//Nilsson




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar