torsdag 3 november 2016

CX runt Kullahalvön / Två timmar monark

Jag slutade jobbet i bra tid idag och cyklade hem i kanonfint, soligt väder. Snabbt som Sören bytte jag om och stack ut på min cross. Blev väl ganska besviken när jag kom ut och det blivit molnigt, men det var fint ändå för det blåste typ ingenting!

Det blev ett litet mellanmål på stående fot innan jag drog iväg, en halv Skyr - gott.
Osockrad ja, fast med tillsatta sötningsmedel... Annars bra.

Vännerna fick också sin ranson och eftersom jag vet hur det brukar se ut när man kommer hem lämnade jag ett viktigt meddelande till Andreas.



Hade ingen vidare bra känsla i benen idag, det kändes tungtrampat och gick långsamt fast med högre puls än önskat. Kallt var det också. Det var skönt att komma hem, ta en dusch och sen en kaffe så jag blev varm både på utsidan och insidan.




Andreas hoppade precis på monarken när jag kom hem och där satt han sedan i två timmar. Han körde tröskelintervaller, två 20min och en 15min och efter det lite rull.

Imorgon blir det regn. Ses då.
//Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar