fredag 7 oktober 2016

Hardtail Friday! Då saknar jag min FS...


Idag chansade jag inte, gömde mig i skogen då det blåste precis som sist, och det minns jag precis som att det var igår... Stack upp på Berget och körde lite diverse stig, tyvärr missade jag en del då jag bara åkte utan att tänka. Stannade vid 500hm och åkte hem, det är ju fredag och jag hade en IPA i kylen.



Jag kollade lite när jag kom hem att det inte bör vara några problem att skrapa ihop 60km på bra stig med bara lite transport om man kör upp om fyren och sedan tar stigarna mot svanshall. Annars då, jo trevligt soligt och jag åkte hardtail som ni ser. Kullaberg har mer rötter än jag minns, det kändes stötigt och bökigt. Många gånger är det läckert att köra HT men idag var berget hårt stötigt och snustorrt, dvs snorhalt uppför. Då saknar jag min FS!

//Nilsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar