fredag 21 oktober 2016

60km fejkat eller inte?

Jag körde ju lite cykel ändå, jag kunde inte riktigt hålla mig borta. Så här års gäller det att passa på när tillfälle ges och vädret bjuder till lite extra. Det kan man ju lugnt säga att det gjorde igår. Ganska skön temperatur, sol och lugna vindar. Jag rustade mig med lampa på cykeln och på hjälmen eftersom att jag inte visste när jag skulle vara hemma riktigt.

Körde dryga 60km tror jag och avslutade med barnvagnsstråket på kullaberg. På vägen upp på berget började solen gå ner och skogen började "glöda", jag blev helt enkelt tvungen att stanna för ett fotostopp åt er. Inga bilder här nedan är varken beskurna eller ändrade på något annat sätt, helt original direkt ur kameran.


Visst var det så att det mörknade så smått undertiden jag cyklade igenom Berget men beroende på hur man vänder kameran är det ju lätt att lura er att tro att jag var där uppe mitt i natten. Bitvis var det riktig lervälling och halt.




Ja ni ser, man ska inte tro att allt man ser på bild är verklighet, kom ihåg det när ni scrollar runt på instagram.




Det blev dock knallmörkt innan jag kom hem så visst fick jag väl användning av mina lampor, cykeltvätt var helt nödvändigt. Jag passade också på att duscha av mig själv med trädgårdsslangen, både cykeln och jag var helbruna från topp till tå och då är det ju skönt med lite belysning när man ska tvätta sig.


//Nilsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar