onsdag 21 september 2016

En onsdag mitt i veckan



Vad har vi hållit på med så här långt den här veckan då? Jo, jag har försökt återhämta mig från Dalsland XC vilket har gått lite sisådär faktiskt. Jag har sovit lite halvkass och jobbat mer än vanligt, därför känner jag mig fortfarande sliten. Idag körde vi banvallen ut förbi Svedbergakulle och fram till Kattarp. Den sträckan lämpar sig bra för intervaller eftersom den är platt, rak och när den övergår till grusväg är det inte några vägöverfarter. Jag körde några 30sekundersintervaller längs med banvallen och Andreas vek av och körde ett varv på Svedberga innan han jagade ikapp och förbi mig ut mot Kattarp. Där tog vi en kort bananpaus och tog sedan en sväng förbi en jädra massa kossor på Västraby gård på hemvägen.

//Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar