tisdag 21 juni 2016

I form till Ränneslätt?



Så var jag hemma igen efter en långhelg i Norrland. Andreas har fått sköta allt cyklande och bloggande medan jag hälsat på mina föräldrar och inte tränat en enda minut! Han har väl skött det riktigt bra medan jag vilat flera dagar i streck. Passade i och för sig bra eftersom jag är ordentligt förkyld, men jag har faktiskt inte ont i halsen och det är ju skönt. Tror att jag kan ta en sväng imorgon och känna av hur kroppen mår, benen lär vara fint utvilade iallafall. Längtar efter stigcykling, det känns som om det är en evighet sen jag körde mtb! Hoppas på att kunna vara frisk och i form till Ränneslättsturen den 3 juli!

Nu i helgen går X-cups fjärde deltävling, den här gången på Vallåsen. Vi tänkte sticka dit och provköra banan på torsdag kanske. Vi får se om vi kör loppet på söndag, det finns ju en del annat att stå i här hemma i vår förvuxna trädgård och om jag fortfarande är förkyld vill jag inte köra. Till denna deltävling går det att efteranmäla sig om man är sugen, gå in och kolla på hemsidan!

Sista anmälningsdag till Ränneslätt är idag, så det ska vi fixa nu!
//Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar