söndag 28 februari 2016

Titta upp kan vara bra

Idag blev det lite precis som det inte borde men rätt ändå, dessutom körde jag vilse...
Vi har många vindkraftverk i trakten, detta vet jag inte var det ligger men jag var där idag.

Jag har känt att en förkylning varit påväg några dagar nu, har gjort allt jag kan för att häva eländet men ändå köra på med träningen. Tycker att jag lyckats bra, veckan har innehållit en hel del hårda intervaller, ett stenhårt rullskidpass i måndags(fortfarande träningsverk). Idag skulle jag köra en distansträning som jag kallar det i källaren, så blev det inte. Istället satte sig Yvonne som skulle kört ute på TC:n och jag tänkte att då är det väl bara till att klä på sig. Körde inget långt, det var rå luft ute. Körde heller inget hårt och heller inget helt lugnt för den delen. Det blev 2 timmar mellanmjölk med 77% i medelpuls och 88% som mest. Sega blöta grusvägar och smala slingrande asfaltsvägar, breda som cykelvägar och tillslut var jag faktiskt vilse. Jag vill skylla på bockstyret, på en mountainbike tittar man ju i alla fall upp ibland.

//Nilsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar