tisdag 9 februari 2016

Mjuka tassar

Fick för en gångs skull ett trivsamt uppvaknande av en av våra katter. En halvtimme innan väckarklockan ringde hoppade Hilda upp på min rygg och kurrade och trampade med tassarna. Verkligen mysigt att vakna av lite lätt ryggmassage av små mjuka tassar. Tack vare det fick vi lite extra tid på morgonen och slapp den vanliga vardagsstressen. Jag gick upp, satte på tevatten och gjorde tio minuter yoga - alltid nåt. Hann tillochmed få en kopp kaffe efter den vanliga frukosten och kom pigg och glad till jobbet.



Jag har min långa arbetsdag idag och Andreas gjorde sin träning innan jag kom hem från jobbet. Han körde 4 block med 20 korta intervaller +annat och landade på totalt 2 timmar. Jag gick ner till monarken nästan direkt efter kvällsmaten vilket ju inte är optimalt. Tänkte ett tag hoppa över men kände ändå att jag ville rulla lite iallafall. Sagt och gjort, det blev en timme lättrull med en tabata mitt i.

Hon med de mjuka tassarna
//Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar