lördag 20 februari 2016

Jag missade tåget!

Velade bra länge om det skulle köras ute idag. En störtskur ut över Öresund avgjorde och lotten föll på mig att börja. När jag var en knapp timme in i min träning (i källaren) studsade Yvonne ner och började byta om, solen tittade fram, hon stack ut och cyklade och jag missade tåget som ni förstår. Mitt källarpass blev långt, just dom hatar jag.
Välkommen hem snyggo!

Yvonne fick iallafall en bra tur ute, en och en halv timme rätt så lugnt rull. Solen hann förvisso försvinna och det kom en del regn men hon tyckte det var riktigt skönt ändå. Hon var som ni kanske läst missnöjd efter den misslyckade träningen i torsdags och egentligen hade hon tänk köra fyror idag. Hon kände sig dock lite sliten i kroppen både igår och idag, därför har hon nu kört två dagar med lite "lättare" träning.

//Nilsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar