fredag 26 februari 2016

Happy Friday!

Skönt med helg! Jag har tränat mig hålögd och sitter mest och stirrar tomt framför mig för tillfället. Tröskelintervaller i form av 3x15 var upplägget ikväll. Andreas körde först och sen var det min tur.
Nilssons uppgifter:

Fläkten pajade i först intervallen så han fick kliva av och meka lite.


Jag hade en bra känsla i kroppen idag också, drog igång mina intervaller och tyckte att det här går ju lysande. För att komma upp i bra puls fick jag ligga på 95-100kadens och de första 15min kändes det så pass "bekvämt" trots en hög puls att jag utökade till 20min. De två kvarvarande intervallerna hade jag det inte lika angenämt, fick gå ner till 90-93kadens och det var riktigt slitigt. Så här i efterhand skulle jag kanske valt att vänta och se om jag pallade med de där 20 minuterna till sista intervallen istället för den första...
Noll källarmisärbilder från idag istället en skärmdump på en Happy Friday från vår gamla blogg



//Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar