torsdag 7 januari 2016

Testar ny träningsform

Efter några dagar i rad med hårdträning ville benen ta det lite lugnare idag. Dom kände inte för totalvila så jag hoppade på testcykeln för en kort sväng. Bestämde mig för 40 minuters cykling för att sedan ge mig på något nytt... Började med att köra lätt men det blev ju lite väl trist efter en stund så jag slängde in några 1:or med högt motstånd och 60 kadens, kändes riktigt bra.

När mina 40 minuter hade gått gick jag upp till kaminvärmen och gjorde något som jag tror kan vara nyttigt, nämligen yoga. Jag har bara testat det en gång tidigare och det var faktiskt Andreas som först började prata om att det kanske inte vore helt fel att prova. Vi laddade hem en app och vi testade båda två häromdan. Det är faktiskt rätt så skönt, speciellt efteråt för jösses vad stel jag är! Förhoppningsvis ska jag väl bli lite rörligare med tiden, men det lär nog dröja så här blir inga imponerande bilder med avancerade yogapositioner...

Andreas har såklart också kört monark, tro inget annat. Här är bildbevis:



//Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar