fredag 22 januari 2016

Monarkmästare

Trots en lite lat början tycker jag att jag har fått till min träning denna vecka, två dagar återstår sedan väntar en hårdare vecka. Träningen idag var bra, körde två tjugor högt i zon 4, det sved gott. Andreas körde också tröskel men i form av 3x15.

Igår och i söndags cyklade vi ute och det var välbehövligt. Det känns nästan lite ovant och oroväckande jobbigt. Vi cyklade lugnt och jag har inte haft speciellt hög puls, men det kändes tungt och segt. I källaren känner jag mig för tillfället stark och att träningen går framåt. Verkar som att jag är på väg att bli monarkmästare. 

För övrigt har jag en man som inte är lätt att tas med just nu. Han har inte så många dagar ledigt per år och nu är det snart ett år sedan han hade en hel vecka i sträck ledigt och det märks. Han propsar på att det är dags att göra om samma elände.





Vi får nog göra något åt saken snarast.
//Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar