lördag 16 januari 2016

Älska värme!

När vi bott ungefär två år i vårt hus installerade vi en kamin och det är helt klart en av de allra bästa sakerna vi fixat med i huset. Ingenting klår den sköna värmen från en eld och man kan verkligen lyxa till det och ha det precis så varmt som man vill. Idag började jag morgonen med att starta en brasa och nu sprakar den igen, härligt. Igår var vi extra glada för den när vi fick strömavbrott, det är verkligen inte roligt att frysa inomhus.

Något annat man kan göra för att hålla värmen är ju såklart att cykelträna och det har vi givetvis gjort idag, i källaren. Som sällskap satte jag igång en video från i höstas när vi körde cx och det fick mig att längta efter barbent utecykling...

Jag cyklar inne...






och tittar på mig själv när jag cyklar ute



Ser ut att bli fint väder imorgon så kanske att vi kör vår söndagsdistans ute.


//Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar