fredag 18 december 2015

Undrar om jag inte är cyklist trots allt?

Först vill jag försäkra mig om att att alla har förstått vikten av att synas i trafiken, se bara till att inte överdriva du kan blända din medtrafikant…



Jag stod på översta trappsteget påväg nivetvart (källarn). Yvonne skulle ut o gå och det bara slog mig att vissa saker börjar bli lite för mycket av en vana här hemma. Idag är det 10-11°C här och visst det blåser men vad gör det, rena sommarvärmen ju!


Jag klädde på mig lite lagom, egentligen ganska lite men det räckte mer än väl. Kändes konstigt så här i slutet av december. Det var helt ljuvligt att komma ut, kändes att det var länge sedan och man inser snabbt hur (jävla) kul det är att cykla, på riktig ute. Det blåste rejält, var mörkt och vått men det var lätt det roligaste jag gjort sedan jag sist var ute och cyklade. Undrar om jag inte är cyklist trots allt och ingen solskenscyklist!?


//Nilsson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar