lördag 12 december 2015

Lördag ingen hårdrock

Jag lyckades ju med någon sorts vag skada utan definitiv diagnos i torsdags. Det är i alla fall så jag ser på det hela. I min värld skulle det lika gärna kunna vara kramp eller en psykosomatisk smärta som en god vän tillät sig skämta om. Jag har aldrig haft kramp hur konstigt det än låter så inte ens det har jag koll på hur det känns...



Igår satte jag mig och körde en lugn träning i 50min, idag körde jag lite hårdare och tjugosju minuter längre. Känner inget obehag är lite undrande om hur jag ska sköta detta i fortsättningen. Jag lär unna mig lite försiktig cykling för att känna efter och sedan efter nästa vecka kriga på mer eller mindre som vanligt. Vad vet jag, man får väl prova sig fram.

//Nilsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar