onsdag 2 december 2015

3x15 och 4x10

Jag kom hem från jobb och gick mer eller mindre direkt ner och krigade. Det tar sin tid när två ska träna och då är det bara att sätta igång, dötid finns inte då blir det natt innan båda är klara.



Ibland undrar jag hur saker o ting hänger ihop. Idag kände jag mig stark och tyckte att detta blir riktigt kul, så fel man kan ha! Andra gånger går jag ner en våning och tänker att det här kommer göra ont och det går som en dans istället. Det var förvisso så att jag ökade belastning till mer än jag nånsin haft men det är också länge sedan jag åkte en 3x15 på Monarken och mycket har hänt sedan dess, tex har jag blivit starkare. Åtminstone trodde jag det. Men det gick ju så, bra där Nilsson!



Yvonne körde en annan variant, 4x10min. Även det verkar ha gjort vad det skulle.



//Nilsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar