måndag 2 november 2015

Ägarbyte och vilodag

Vilodag eller rullskidor var frågan, vila blev svaret. Skönt för ett par stumma ben och en småtrött skalle. 

Pausbild från Fuerteventura


Sålde en cykel i helgen. Min landsvägscykel som jag haft ute till salu här i bloggen fick en ny ägare. Jag tänkte innan att det kanske skulle bli svårt att få den såld eftersom det är en så pass liten storlek och efterfrågan förmodligen inte är så stor på så små cyklar. Men så kom jag att tänka på en tjej som var med till Fuerteventura. Hon hade aldrig tidigare suttit på en racer men passade på att hyra en för en dag och blev helt förtjust i cykling. Hon bestämde sig direkt för att köpa cykel när hon kom hem. Det visade sig att min cykel passar henne perfekt. Kanonbra för oss båda!

Bye bye Wilier


//Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar