söndag 4 oktober 2015

Söndag och EnsamDistans

Då kom den här veckan till sin ände, Yvonne åkte till Playitas på Fuerteventura tidigt i morse om någon missat det.


Det har varit en riktigt envis dimma hela dagen, fukten gör att det känns ännu kallare än vad det är när man får lite fartvind. Jag testade min nya benvärmare idag och dom kändes det riktigt sköna då det varit på gränsen att köra kortbent ett tag nu. Det blir nog till att använda dom mer fram över tyvärr.
Meningen var att cykla lugnt lite längre idag, jag vet att distanspass ska vara riktigt långa men så långt har jag inte tid med. 2-3 kanske 4tim ibland, längre lyckas jag sällan med. Det blev bra men lite hårt för att kallas distansfart, låg mellan 75-80% av maxpuls men det kan man väl få göra om man vill… Det hade kanske varit klokare att sakta in och låta samma runda ta en extra halvtimme eller så.
Under frukosten gick jag med i STRAVA förresten. Jag ska försöka lära mig lite mer om detta under veckan, helt nytt för mig och förmodligen väldigt gammalt för dom flesta av er.

Muntert

Inget riktigt kul att plocka fram en kamera i detta gråväder men jag gjorde det för er i alla fall. Körde lite blandat asfalt, grus och en "häststig".

//Nilsson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar