tisdag 13 oktober 2015

Min egen cykel - en bra cykel

Drog en snabb mountainbikevända efter jobbet idag. Andreas föreslog först rullskidor men jag var så himla sugen på att cykla och så fick det bli. Jag har saknat min Giant och det var precis så kul som jag tänkt mig! Skönt att komma hem till sin egen cykel och inse att den är lätt, rapp och kvick. Mindre kul var alla kläder man fick ta på sig...



Jag har förresten blivit inlurad på Strava, det verkar ju faktiskt lite intressant. I alla fall bra verktyg för att ha koll på sin egen träning om man gör framsteg eller ej.

Nu ska jag tina fötterna framför brasan.
//Y

2 kommentarer:

  1. Välkommen till Strava, riktigt roligt. Faktiskt bra för att peppa sig själv i bland och försöka köra stigarna lite smartare för att kapa tid.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är redan taggad :) Skulle bara behöva lite fler tjejer att fightas med här i trakten... du får komma ner och köra några backar!

      Radera