söndag 18 oktober 2015

Lugnt och fint på trötta ben

Rullade iväg på trötta ben idag. Veckan har innehållit en del hård träning som till och med gett mig träningsvärk! Det var längesedan jag känt det efter cykling. Därför passade det bra med en kortare runda i lugnt tempo idag. Andreas körde sin Planet X och jag min Brava SLR upp till fyren och tillbaka. 25 km i solsken blev det, gött!



Nu har jag hunnit cykla en hel del på min CX och jag är verkligen jättenöjd med den. Den är rolig att cykla och jag sitter bra på den. Jag är så glad över att ha hittat en cykeltillverkare som gör riktigt fina cyklar i små storlekar. Både min mountainbike och denna passar mig som handen i handsken. Kan varmt rekommendera Giants damspecifika serie Liv, speciellt till den som precis som jag är kort och inte kan välja och vraka bland alla cykelmärken. Snygga är dom också.

Imorgon blir det vila från cykling och jag har faktiskt bokat massagetid efter jobbet, det ska bli skönt.
//Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar