söndag 25 oktober 2015

Frukost på Plaza och CXDistans

Vi väckte ett par goda vänner med förslag om gemensam frulle på Plaza, dom brukar aldrig banga men SMS:et gick iväg 07:07 så vi var inte säkra. Men Jo då 45min senare, frukostfrossa! Bra grund inför söndagsdistansen, jag hann tom få ner ett par pannkakor innan vi drog iväg och startade upp dagen.
Nöjd med SRAM Force CX1 är jag verkligen

Vi pratade ihop oss om cykling vid etttiden, när klockan nådde dit så bangade faktiskt Yvonne. Varför vet jag inte men det blåste bra tom med skånska mått och i veckan vankas lugnt väder så kanske svaret finns där.
Medan Erik och jag var ute och roade oss i dödsvinden så var Yvonne hemma och gjorde nytta. Tack vad fint det blev, hon hade absolut inte legat på latsidan. Som grädde på moset stod det en äppelpaj på bordet när jag kom in genom dörren exakt klockan tre som jag lovat när jag åkte hemifrån. Jag är känd för att vara punktlig men ibland blir det fånigt.

//Nilsson




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar