lördag 17 oktober 2015

Bra jobb igår!

Vaknade i lugn takt med frukost i ett ljus som tyvärr aldrig blev bättre, här har det varit gråsoppa hela dagen, precis som igår… Mitt nya nöje är att slänga saker som blivit liggande, även Yvonne börjar dras med i den sköna känslan att göra sig av med saker som inte används. Det syns ju förresten tydligt i inlägget här under från tidigare idag. Med diverse saker som jag klassat som skräp eller omöjligt att lura på någon annan så drog vi en vända till tippen. Kändes lite som att tippen is the place to be, ett antal kända ansikten och cykelsnack hela vägen till bommen påväg ut. Därefter stack vi iväg på vår lördagsdistans.



Det var nog bra att sätta lite fart på benen efter monarkpasset igår, jag fick "syraattacker" (om man kan säga så) i högerbenet när jag snöt mig under morgonen, helt sjuk smärta. Men jag gjorde väl ett bra jobb igår då...

//Nilsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar