onsdag 23 september 2015

I-landsproblem men bra träning blev det

Jag har skaffat mig ett dilemma. Jag har precis börjat inse att landsvägscykling faktiskt är ganska kul. Det har blivit lite dåligt med mountainbike på Berget och det längtar jag efter. Sen har jag ju precis köpt en ny cykel som jag direkt blivit väldig förtjust i. I-landsproblemet består alltså i att jag inte kan bestämma mig för vilken cykel jag ska välja när jag ska ut och träna.



Idag föll lotten på cykelcrossen men jag kunde inte hålla mig helt borta från Berget. Vi tog en runda som vi avslutade med att köra upp och genom skogen innan vi tog banvallen hem.

Vi började med att köra i eget hårt tempo den första timmen. Andreas väntade sedan på mig uppe på Berget och vi cyklade resten tillsammans.



//Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar