torsdag 20 augusti 2015

Blodvite och getter på dagens träning

Jag stack iväg till Berget en stund före Andreas och ungefär 10 meter in på den första stigen trillade jag. Slog upp knät i vanlig ordning, men inget allvarligare än skrubbsår den här gången. Bara att köra vidare, träffade på Andreas strax efter och vi fortsatte tillsammans. Fint som Sören i skogen nu, ljummet och dammigt och tomt på turister - ÄNTLIGEN!




Träffade på en flock getter mitt på stigen som skrämda skuttade till sidan ut i terrängen. Ett trettiotal hade smitit från sin hage och det gör dom rätt så ofta, men för det mesta är det bara en eller två som sticker.



Fram till idag har det inte funnits tid och ork till cykling för min del, mycket på jobbet och lite sliten efter Cykelvasan. Andreas körde igår också, men jag gjorde veckans första rull idag.
//Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar